tirsdag den 8. april 2014

Billedstorm af bestillingsopgaver ;-)

Her kommer lidt forskellige bestillinger, der har taget det meste af min tid - hvilket jo er super fedt og fantastisk, når jeg nu prøver at banke eget firma op ;-)

For tiden glædes jeg over at det går så godt med mit firma og så er det ret vildt pludselig at opdage, at jeg er jo er midt i min drøm!! Jeg har gang i ombygning af loft, så det kan blive til et stort syværksted, gode kunder, der kommer igen og bestiller mere, og sidst men ikke mindst - masser af ideer, der bare venter på at blive tegnet ned og syet op :-)
Hurra - hvor er livet skønt!!!

Er der mon andre der er midt i en drøm??


 En slå-om-kjole i viscose, med fin lille bomuldsblonde-kant



Denne gallakjole er i tynd silkechiffon yderst og alm chiffon inderst.





En helt anden slags gallakjole (de skulle til samme fest :-) Skøn, tung cupro med meget dyb ryg




Jakke i let A-facon, syet i håndvævet silke, mener kunden havde købt det i Vietnam. Fantastisk materiale at arbejde med.

Færdig med billede bombe regn for denne gang :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar