søndag den 14. april 2013

Ny overlocker :-)



Jubiiii...
Nu er min gamle drøm om at få en industrioverlocker endelig gået i opfyldelse!!

Jeg har erhvervet mig en Juki 2404 4-tråds overlocker - og den syr som en drøm!
Dog måtte jeg have en reparatør til at kigge den meget grundigt efter i krogene, for at den kunne komme til at sy ordentligt. Og jeg vil også meget gerne have en coverlock maskine, for det savner jeg.
Det kunne min gamle maskine, men den blev desværre dødsdømt, meeen... jeg sætter min lid til min fætter Simon. Han kan alt!!!
Måske han også kan fikse min døde overlocker :-)
God søndag :-)

2 kommentarer:

  1. Tillykke med den nye maskine, det var da lidt af et scoop at få fat i sådan en.

    SvarSlet
  2. Tak tak, ja, det var simpelthen så fantastisk! Jeg er bare så glad for den.Den fylder meget, men det er det værd !

    SvarSlet