mandag den 15. april 2013

Cykelmyggens nye jakke...




Da jeg for en måneds tids siden købte mig en el-cykel og skrottede bil nr 2, var planen at jeg skulle til at cykle på arbejde (jeg har ca 12 km hver vej).
Det går også helt forrygende - jeg er SÅ glad for den beslutning.
Dog ikke efter den første cykeltur hjem fra arbejde en fredag aften i 5 graders frost og blæst - og mig iført en meget tynd jakke i kogt uld!!! Det var koldt!

Så jeg besluttede mig for at lave en rigtig fornuftig cykeljakke, og her er resultatet: en anorak efter et gammelt Onion-mønster og pimpet op med lidt neonbånd. Den virker helt efter hensigten. Varmer og holder vind og vejr ude :-)

Min store dreng skulle også bruge sig en varm jakke/trøje, så jeg har syet ham denne fleecetrøje, med grønne stjerner i foret og neonbånd og -lynlås..... meeen... den blev modtaget knapt så godt!
"Mor, det er ikke helt den rigtige farve..." :-(
Lige nu bliver der ikke lavet om på den, så han må affinde sig med farven... eller fryse ! ;-)

2 kommentarer:

  1. Altså hvor er du myreflittig :o) Altså Magnus elsker altså grøn....hvis den overhovedet ikke dur :o)

    SvarSlet
  2. Ha Ha - Frej har faktisk taget den til sig, troede ellers ikke at den ville blive godkendt! Sig til, hvis jeg skal lave en til Magnus ;-)

    SvarSlet