tirsdag den 11. marts 2014

Jeg har fundet en anden...

Jeg må starte med at sige undskyld...
Undskyld!!
Jeg har brugt min tid foran computeren på Facebook og ikke på min blog...
Men pludselig blev jeg grebet af en trang til at vende tilbage til bloggen - håber ikke at alle har mistet interessen...

Der er selvfølgelig røget en del i gennem symaskinen siden sidst, blandt andet 14 stk børnedragter til Naturama (fedt museum i Svendborg) og en del bestillinger - så det er jo super skønt. Men da døgnet stadig kun har 24 timer, er det knebet lidt med at være kreativ udover at få lavet mine bestillinger.
Dog har det sat skub i processen, at en veninde og jeg en dag satte os og kiggede lageret af stof igennem og måtte konstatere at der var meget! Og der var meget fedt i mellem som faktisk fortjente at blive syet op :-)
Så vi lavede en plan for forårs garderoben - med henblik på at bruge fra lageret og spare vores penge ;-)

Her kommer min første kjole.
Dog ikke i så forårsagtige farver, men nu er den syet! Og ligger evt klar til efteråret.



4 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at høre fra dig, Stine! Jeg har savnet dine fine kreationer, og er VILD med kjolen. Er det stoffet der er trykt sådan eller har du selv trykt træet? Det ser super fedt ud

    SvarSlet
  2. Jamen, nu er jeg tilbage :-) også meget smigret over at ha været savnet!! ;-) Åh, bare jeg dog havde plads, tid og evner til selv at trykke stof - men nej, jeg har "bare" købt det. Men det er den flotteste mønsterrapport jeg længe har set, ville ønske den var i sommerfarver også!

    SvarSlet
  3. Dejligt at du er tilbage :-) jeg har heller ikke stødt på dig i stof2000. Arbejder du der ikke mere?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er skam stadig i stof 2000, men mine vagter falder sådan lidt hulter til bulter for tiden! Jeg er der fast om torsdagen, så måske ses vi der?? :-)

      Slet