søndag den 9. juni 2013

Et mønster - mange muligheder :-)






Jeg tænker at I på nuværende tidspunkt, har fattet at jeg er vild med nederdele...
Og dette mønster fra Multisnit, er helt genialt som grundmønster.
Ihvertfald har jeg fået en del - forskellige - resultater ud af det.
Den grønne er kantet af med satinskråbånd indvendig - jeg synes det er så tjekket når tøj også er flot på indersiden :-)

Og er der så nogen der kan forklare mig hvad der sker 1/7.... lukker blogland eller hva....
Jeg er jo stadig ny, og håber ikke at mit blog-eventyr allerede er forbi!!

2 kommentarer:

  1. Hej Stine. Nej, bloggen forsvinder ikke, men der bliver indført en ny, lettere måde at følge med i andres blogge på. Bloglovin. - Jeg har fået det ind på min blog, men kan desværre ikke huske, hvordan jeg gjorde. Jeg mener, jeg fandt et link til det hos "Rappedikke", men nu kan jeg ikke finde det på hendes blog mere. - Har iøvrigt skrevet til dig et sted, at du kan sende mig en mail vedr. rød taske, laila-neumann@webspeed.dk

    SvarSlet
  2. Hej Laila.
    Tak for svaret - jeg må prøve om jeg kan "hitte" ud af det!!

    Jeg mailer dig lige ang. tasken.
    Kh Stine

    SvarSlet