fredag den 24. maj 2013

Ene svale gør ingen sommer :-)

Hvor findes der dog intet så tilfredsstillende, som at få lavet noget færdigt man har puslet med i 100 år!!
Denne blonde t-shirt har jeg haft i hovedet SÅ længe, og nu er den endelig lavet og sidder tilmed super godt.
Fuglen (ved ikke om det er en svale, mursejler eller noget helt tredje - den kom pludselig af sig selv ;-) er syet af noget tyndt imiteret skind, som godt nok kun kan tåle håndvask(no-go i mit hjem...)
Tror jeg kommer til at lave en vaskeprøve på den...


Hals- og ærmekant er ordnet med kant-elastik, med den blanke side ud, synes den matcher flot med fuglen.



2 kommentarer:

  1. Den er fin. - send mig en mail på: laila-neumann@webspeed.dk.
    så skriver jeg tilbage til dig.

    SvarSlet
  2. Tak :-)
    Ja, det gør jeg bare, Laila
    kh Stine

    SvarSlet