fredag den 16. november 2012

Modeller til arbejdet

Har det der arbejde, der tager en del af min tid - heldigvis er jeg glad for det og kan bruge mine kreative tilbøjeligheder der også :-)   Blandt andet ved at sy modeller op til udstilling i butikken (Stof2000) . Den eneste udfordring for mig, er dog at jeg bliver nødt til at holde mig til en opskrift og må ikke lave for meget om på modellen.....
DET er svært...! Kunne dog ikke helt dy mig for at sætte det prikkede stof i denne kjole :-)




Næste levende billede er denne paillet-sag...
Temmelig rummelig model - jeg kommer nok til at sy den ind, hvis jeg skal bruge den, efter udstilling.
Men så tror jeg også at den vil være helt perfekt med en sort top og en stram (hvem sagde læder..) nederdel under :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar