tirsdag den 9. august 2016

Tænk at det virkelig er et år siden jeg sidst har været her på bloggen...
Nu er jeg tilbage - den skal IKKE ha lov at dø en stille død, så nu genopliver jeg den med den mest effektive mund-til-mund  metode!!
Jeg lover hermed at sætte billeder ind hver uge - så er det sagt!
Håber du har lyst til at kigge med, når jeg viser billeder af alt fra min inspiration, kundebesøg, aftenskole-aftener i værkstedet til stofindkøb, syprøver og færdige kreationer.
Der kommer smæk på farveladen - sådan kan jeg bedst lide det. Fortvivl dog ikke hvis du er til det mere dæmpede - det kan jeg også godt finde ud af (til andre;-) )

Velkommen tilbage - både til dig og til mig <3

Min indgang til værkstedet - og jeg har en dejlig udsigt i alt slags vejr.

Værkstedet i brug.
Mor og datter kjoler - med katte :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar